A se vedea Termeni și Condiții, Articolele 5 și 7.
5.1. Livrarea produsului comandat (precum si a documentelor însoțitoare) se va face la adresa indicata de Client, in termen de maxim 14 zile de la momentul ridicării produsului de catre Urgent Cargus, sau orice alta firma de curierat, care reprezintă termenul de retragere din contractul încheiat horecabar.ro.
5.2. Produsul poate fi ridicat direct de la magazinul horecabar.ro din Incinta SPIROCA, Strada Sfantul Ioan nr. 19, Iasi conform opțiunii Clientului. Dupa lansarea comenzii de catre client, aceasta va fi confirmata telefonic de horecabar.ro, clientului comunicandu-i-se data si ora la care poate ridica produsul, avand in vedere ca exista posibilitatea ca la trimiterea comenzii aceasta fie sa nu se regaseasca, fie sa se regaseasca doar partial pe stoc in magazin. In lipsa confirmarii mentionate anterior, clientul se poate prezenta in vederea ridicarii produsului comandat, insa exclusiv pe riscul sau, existand posibilitatea ca la data prezentarii sale, fara o confirmare in prealabil, produsul comandat sa nu fie disponibil, horecabar.ro neasumandu-si niciun fel de raspundere in acest caz.
5.3. Livrarea se face numai pe teritoriul României.
5.4. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, horecabar.ro va anunța Clientul cu privire la termenul estimat al livrării.
5.5. In cazul in care Clientul nu furnizează informații corecte cu privire la facturare sau livrare, horecabar ro va putea refuza livrarea, fără ca acest lucru sa se considere o încălcare a Contractului, sau va putea stabili un nou termen de livrare, după îndeplinirea lipsurilor. S.C. I.P.C. TRADE S.R.L isi rezerva dreptul de a refuza o noua livrare in masura in care comunicarea inexacta ori eronata a datelor sus mentionate s-a realizat cu intentie si fara justificare.
5.6. horecabar.ro nu isi asuma raspunderea pentru intarzierile cauzate de firma de curierat, responsabilitatea revenind integral acesteia, subscrisa garantand exclusiv indeplinirea obligatiilor care tin de propria persoana si de propriii angajati.
5.7. In masura in care clientul nu este gasit de catre firma de curierat la adresa specificata in comanda, ori adresa specificata in comanda nu este completa sau contine inadvertente, de natura a face imposibila livrarea comenzii, precum si in cazul in care livrarea ar trebui sa se realizeze intr-o locatie improprie, de natura a pune in pericol integritatea curierului, fapt care face imposibila livrarea, clientul este raspunzator in integralitate pentru contravalorea transportului.
5.8. In masura in care clientul revine si resolicita comanda, toate costurile legate de noul transport sunt in sarcina sa.
5.9. In masura in care clientul, ulterior lansarii comenzii, anunta, in orice mod, horecabar.ro despre intentia sa de a nu mai prelua produsul comandat, ori refuza preluarea produsului livrat prin curierat, pretul nefiind achitat, clientul este raspunzator integral de intregul cost al transportului ori de eventuale speze suportate de horecabar.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat nejustificat.
5.10. In masura in care clientul achita contravaloarea produselor insa pana la momentul livrarii/ridicarii lor se razgandeste, nejustificat, anuland comanda ori refuzand preluarea produselor, horecabar.ro va restitui pretul achitat, urmand ca din acesta sa se scada eventualul cost al transportului – daca acesta a fost efectuat – precum si orice alta suma reprezentand eventuale speze suportate de horecabar.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat in mod nejustificat.
5.11. In Iasi livrarea este gratuita. In restul tarii, taxa de livrare este in functie de greutatea coletului. Suma minima este 18 LEI (la care se adauga TVA).
7.1. In functie de natura produselor, orice client persoana fizica (consumator) are dreptul sa notifice în scris S.C. I.P.C. TRADE S.R.L că dorește denunțarea contractul de vânzare – cumpărare a produsului/produselor comandat/comandate, fără ca acest lucru sa dea naștere la penalități si fără a fi necesara invocarea vreunui motiv, cu condiția ca denunțarea sa se producă in termen de maxim 14 zile lucrătoare de la livrarea comenzii.
7.2. Clientul va suporta cheltuielile directe de returnare ale produselor cumparate de la S.C. I.P.C. TRADE S.R.L.
7.3. Returnarea produsului/produselor comandate si livrate se va realiza exclusiv la adresa Iasi, judetul Iasi, Str. Sf. Ioan nr.19, prin predarea personala a acestora de catre clientul cumparator ori prin expedierea lor, pe cheltuiala cumparatorului client, printr-o firma de curierat.
7.4. Contravaloarea produselor comandate, livrate de S.C. I.P.C. TRADE S.R.L si ulterior returnate de catre clientul cumparator, in conditiile sus-mentionate, se va restitui exclusiv prin transfer bancar, in contul personal al clientului cumparator, cu exceptia cazului in care acesta imputerniceste in scopul aratat o terta persoana, prin act autentic notarial, inscris care se va prezenta in original furnizorului.
7.5. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
7.6. Pentru produsele returnate care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, etc. horecabar.ro va avea dreptul de a alege dacă acceptă sau nu returnarea sau daca diminueaza suma returnata, proportional cu deficienta constatata la returnare, sens in care, prin transfer bancar, clientului cumparator ii va fi restituita exclusiv aceasta valoare. Renunțarea la contract și restituirea produsului se va face în conformitate cu instrucțiunile prezentate la Anexa B din OUG 34/2014.
7.7. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, horecabar.ro va rambursa contravaloarea acestuia, prin transfer bancar in conditiile sus-mentionate, in cel mult 14 de zile de la primirea produselor, cu exceptia cazului in care se constata ca produsul returnat prezinta lipsuri, deficiente, deteriorari, etc, situatie in care pretul se va reduce proportional, potrivit art.7.5.
7.8. Denunțarea contractului in mod repetat, returnarea repetata de produse, fara o justificare reala sau obiectiva, va putea fi considerata un abuz.
7.9. In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare, sigilate, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, bon fiscal sau alte documente), aceste conditii fiind cumulative, lipsa uneia dand dreptul furnizorului de a refuza returnarea si restituirea pretului.
7.10. Acele produse la care producatorul impune conditii speciale de depozitare NU vor fi acceptate pentru returnare de catre S.C. I.P.C. TRADE S.R.L, in conformitate cu OUG 34/2014 Art. 16 Lit. d).
7.11. Prevederile prezentului capitol se completează cu dispozițiile O.G. 34/2014, in cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.